סרטי אנימציה תלת מימד

סרטי אנימציה

בשנים האחרונות ניתן לראות התפתחות משמעותית מאוד בכל הקשור אל תחום האנימציה בישראל. יש כמות גדולה של אנשים שנרשמו אל קורסים שונים והופכים להיות מומחים בתחום הפקת סרטי אנימציה תלת מימד וחברות רבות שמעוניינת בסרטים אלו למטרת קידום מכירות, העברת מסר מסוים, הדרכה ושיווק מוצר או שירות חדש למשקיעים וקהלי יעד ממוקדים בתחום הרפואה.

סרטי אנימציה תלת מימד

אנימציה ותלת מימד הם שני מושגים נפרדים. בהתאם, ניתן ליצור סרטי אנימציה שהם לא תלת מימד, כמו למשל סרט מצויר, הנפשה שלסרטי אנימציה תלת מימד תמונות, סרטונים ועוד. למרות זאת, רוב האנשים בוחרים אנימציה שמשלבת תלת מימד וזאת משום היתרונות של מרכיב זה ומשום היכולת שלו לעזור ולהעביר את המסר בצורה הברורה ביותר. סרטים שמשלבים גם אנימציה וגם תלת מימד מרשימים יותר וברורים יותר והתוכן מועבר בצורה הטובה ביותר בהם.

בוחרים את המומחים

הפקת סרטי אנימציה צריכה להיעשות על ידי מומחים בלבד. בחירת סטודיו של אנימטורים מומחים בתחום צריכה לערב את הדברים הבאים:

  • ניסיון- חשוב לבחור בחברה בעלת מוניטין מוצלח ובעלת ניסיון בכל הקשור אל אנימציה, תלת מימד וסרטים שונים למטרת שיווק ומכירות, תדמית, הדרכה ועוד.
  • רישיון- תמיד יש לוודא שמדובר על חברה שיכולה להציג בפני לקוחותיה רישיון עסק ולספק ללקוחותיה קבלות וחשבוניות על כל השירותים. בנוסף, תמיד יש לוודא שכל הסכם שירות בין הלקוח לבין החברה מחייב את שני הצדדים  על פי חוזה. חברה שאינה מוכנה לכך היא חברה שעל שירותיה יש לוותר.
  • חידושים- החברה בה אתם בוחרים חייבת להיות מעודכנת בכל החידושים העולמיים בתחום.
  • ציוד- טרם השכרת שירותיה של החברה יש לברר האם היא משתמשת בציוד המשוכלל ביותר טכנולוגית בתחום הוידיאו, האנימציה וסוגי מדיה שונים. ציוד חדיש ומתקדם מבחינה טכנולוגית שיבטיח תוצאה איכותית וממוקדת.
  • מומחים- אנשי החברה חייבים להיות מומחים בתחום. יש לברר כמה זמן הם עובדים בחברה, היכן הם רכשו את ההכשרה שלהם, מהם הפרויקטים הקודם אותם הם ביצעו והאם מדובר על פרויקטים דומים לפרויקט בו אתם מעוניינים.

 שימושים שונים

  • מוצר רפואי חדש- אמצעי זה יעיל ביותר להצגה של שירות או מוצר חדש בפני קהל יעד ספציפי בצורה המרשימה והברורה ביותר. היכולת של האנימציה התלת מימדית להחיות את המוצר או השירות ולפשט את הדברים, מובילה לדרגת מכירות גבוהה יותר בהשוואה אל אפשרויות אחרות בשוק.
  • הסברה והדרכה – סרטונים אלו אידיאלים למטרת הדרכה לקהל יעד של סטודנטים לרפואה או מומחים בתחום לגבי נושא מסוים או לגבי מתן הסבר לגבי מוצרים או תהליכים רפואיים שונים.
  • תדמיתי- אידיאלי ליצירת סרטי תדמית של חברה שמשווקת סדרת מוצרים מסוימים, היכרות עם חברה חדשה בשוק ועוד.

לסיכום, סרטי אנימציה משמשים כיום אנשי מקצוע וחברות רבות בכל רחבי העולם וזאת משום היכולת שלהם להציג את הדברים ויזואלית בצורה הברורה והמרשימה ביותר. סרטים אלו מחיים את התכנון ומאפשרים לקהלי היעד לראות מה תהיה התוצאה הסופית בצורה הברורה ביותר.

Scroll to Top