סרט תדמית וכל מה שמסביב

 תדמית היא אותה בבואה סימבולית שמצטיירת בעיני האחר לגבי הארגון, החברה, היצירה או האדם. תדמית שעיקרה הצלחה וחדשנות תוביל אנשים רבים לקניית מוצרים והשכרת שירותים מהחברה שלכם. תדמית של חברה כושלת שאינה מצליחה להתיישר בקו אחד עם החדשנות, תגרום לאנשים להעדיף חברות חדשניות יותר.

התדמית שלנו

התדמית אותה אנו יוצרים היא זו שתשפיע על הלקוח הפוטנציאלי שאמור לקנות מוצר או שירות של החברה שלנו. אחד הדברים הידועים הוא שחברות שחשות שהמכירות שלהן חלשות מאוד ושהצרכנים כבר מורגלים לשירותים ומוצרים שלהם פונות אל מומחים בתחום התדמיתנות ואלו מייעצים להם כיצד לבנות לחברה/מוצר ספציפי של החברה או שירות תדמית חדשה, אם באמצעות קו מוצרים חדש, שם חדש של מותג, סרטון תדמיתי על החדשנות של החברה ועוד.

תחרותיות בשוק העסקים

אם אתם חברה חדשה חשוב שתמתגו את עצמכם בצורה הטובה ביותר אצל הלקוח. אחד הכלים למיתוג עצמי מוצלח הוא הסרטון התדמיתי. אם אתן חברות שקיימות כבר זמן מה יש לקחת בחשבון שעולם העסקים הוא עולם תחרותי מאוד וחשוב למצוא דרכים מעניינות מדי תקופה לשווק את המוצרים ואת השירותים של החברה שלכם וזאת על מנת למכור את המוצרים ולמנוע מחברה אחרת לקחת את מקומכם ואת ההכנסות הפוטנציאליות שלכם. אחת הדרכים הטובות ביותר לשיווק מחודש של העסק/חברה היא באמצעות סרט תדמית. נכון לתקופה האחרונה יותר ויותר עסקים, סוכני מכירות ומשווקים מבינים שסרטון תדמיתי עוזר במכירתו של מוצר או שירות חדש. חשוב לקחת בחשבון שיש סוגים שונים של סרטונים תדמיתיים, כמו למשל סרטון שמשתייך אל תחום הרפואה וחשוב לבחור בחברה שמומחית בתחום הספציפי בו אתם עוסקים. היכרות טובה עם התחום תצליח להדגיש את הצדדים החזקים של המוצר ולשווק אותו בצורה המוצלחת ביותר.

בוחרים רק בחברה מקצועית

הפקת סרטוני תדמית מחייבת ידע מקצועי ולכן חשוב מאוד לפנות אל חברה מקצועית. יש לקחת בחשבון שכל ניסיון לחסוך בכסף וליצור סרט באמצעות תוכנות במחשב הביתי קרוב לוודאי שיוליד תוצאה לא מקצועית ותדמית לא מוצלחת של חברה שמנסה לחסוך על תהליך השיווק והמיתוג שלה. חשוב לוודא שהחברה אותה אתם בוחרים לביצוע המשימה בעלת ניסיון בתחום הפקת סרטוני תדמית, שמדובר על חברה שמעסיקה מקצוענים, משתמשים בציוד המשוכלל והחדיש ביותר, חברה שיכולה להציג לכם תיק עבודות מרשים וחברה שיכולה לא רק לעזור לכם עם הפקה של סרט תדמיתי מקצועי ומרשים אלא גם בייעוץ לגבי הדרכים היעילות ביותר להטמיע את הסרט ברשתות חברתיות, יו טיוב, מצגות והרצאות ועוד.

לסיכום, סרטון תדמיתי יכול להפוך חברה עלומה לחברה אותה כל אחד מכיר. חברה שחווה היקף מכירות חלש לחברה שמצליחה להרשים בסרט התדמיתי את קהל הקונים והפוטנציאלי ועל ידי כך מצליחה להעלות את היקף המכירות ועוד.

Scroll to Top