פיתוח מכשור רפואי

פיתוח מכשור רפואי הוא תחום שדורש מומחיות, ניסיון וכמובן גם כסף. אם אתם מעוניינים לפתח מכשור רפואי חשוב שתגייסו את ההון הנדרש לפיתוחו ולאחר מכן לשיווקו.  סרטון תלת מימד תדמיתי על המכשור הרפואי החדש ויתרונותיו יעזרו בשיווק המוצר באופן הטוב ביותר לקהל יעד של משקיעים ומאוחר יותר גם לצרכנים.

פיתוח מכשור רפואי בישראל

בישראל מפתחים מכשירים רפואיים רבים ושוק זה מצוי בעלייה מתמדת בעשור האחרון. יש מכשור רפואי שכבר מצוי בתהליך פיתוח והמטרה היא לשדרג אותו למכשור מתקדם יותר, דבר שמצריך גיוס של הון ממשקיעים וזאת על סמך הצלחה קודמת של אותו מכשור רפואי. אפשרות נוספת היא של מכשור רפואי חדש אותו מפתחים מראשיתו. העלות של פיתוח מכשור רפיתוח מכשור רפואיפואי זה תהיה גבוהה והתהליך של בנייתו תצריך אבטיפוס, ניסויים שונים להבטחת איכות, בדיקות בטיחות, אישור של המכשור מול גורמים שונים (מכון התקנים ומוסדות וגופים רפואיים שונים), מחקר קליני בו הוא ייבדק על חולים או בעת ניתוח וכמובן שיווקו של המכשיר.

פיתוח שעיקרו שדרוג של מכשור קיים יצריך גיוס הון ממשקיעים שונים וזאת על סמך הצלחה קודמת, נכון להיום הכלי הטוב ביותר להצגה מוצלחת של מוצר רפואי וגיוס הון לפיתוחו הוא על ידי סרט תדמיתי על החברה וסרט תלת מימד על הציוד או המכשור הרפואי אותו מעוניינים לפתח. סרטוני פיתוח מכשור רפואי ימחישו מהו המוצר, את דרגת חשיבותו, את היתרונות שלו לעולם הרפואה ואת הרווח של המשקיעים בפיתוח מכשור מוצלח זה.

הדמייה רפואית – מי יכול לעזור לכם?

יצירת סרטוני תלת מימד רפואיים, קרי, סרטוני הדמייה רפואית דורשים מומחיות חסרת פשרות וחשוב לבחור בחברה שמומחית בהפקת סרטוני פיתוח מכשור רפואי ויכולה להציג בפניכם מוניטין מוצלח של עבודות. טרם בחירת חברה חשוב מאוד לברר את הדברים הבאים:

  • התרשמות אישית – אין דרך טובה יותר ממראה עיניים ולכן ההמלצה היא להיכנס אל אתר האינטרנט של אותה חברה שמומחית בתחום סרטוני הדמיה, לקרוא אודותיה, לראות מה סוגי השירותים אותם היא מציעה, פורט פוליו עבודות ועוד.
  • הכרת החברה – חשוב לבדוק מיהו מנכ"ל החברה, האם החברה מעסיקה מקצוענים, מי היא הוקמה ומיהם קהלי היעד המרכזיים שלה. בהתאם לכל הנתונים הללו תוכלו לדעת האם מדובר על חברה רצינית, מקצועית ובעלת ניסיון שיכולה לתרום גם לכם בתחום סרטי הדמייה רפואית.
  • ציוד וידע – חשוב לברר עם החברה מהו תהליך ההפקה של הסרטון, האם היא משתמשת בציוד חדשני, האם היא משרתת את צרכני תחום הרפואה בלבד או האם היא עוסקת בתחום זה בלבד ועוד.

לסיכום, הפקת סרטוני תדמית רפואיים וסרטוני תלת מימד על התועלות של מכשור רפואי זה או אחר אותו מעוניינים לפתח ישפרו את הסיכויים לגיוס אותו ההון בו מעוניינים לשם פיתוחו ושיווקו של אותו מוצר רפואי.

Scroll to Top