פיתחתם מוצר רפואי חדש ואתם מחפשים משקיעים? המוצר שלכם נכנס לשוק שיועד לו, ועכשיו עליכם להסביר לקהל היעד מהן יכולותיו וכיצד יש להפעילו באופן נכון? יודעים כי אנימציה רפואית היא זו אשר תעשה את העבודה הטובה ביותר? אם תשובתכם לשאלות אלו ואחרות דומות להן היא חיובית, ראוי כי תמשיכו לקרוא את השורות הבאות, על מנת לקבל מעת מושג על חשיבות הדרך בה תציגו את המוצר או השירות שלכם.
אנימציה רפואית ככלי שיווקי והדרכתי יעיל וחשוב להצגת מוצר או שירות
ספק אם ניתן לערער על הטיעון המבוסס, לפיו הצגת המוצר או השירות שלכם לקהל היעד, בין לצורך גיוס משקיעים, הדרכות שימוש או יעדים אחרים, היא אחד השלבים החשובים בהטמעתו בשוק הרלוונטי. עסקינן בשלב מכריע, בו הצופה מתרשם מכם וממה שהינכם מציעים לו, או לחילופין לומד להשתמש במוצר באופן נכון ויעיל, ומחליט האם לטעמו הדבר, או שממנו והלאה. אנימציה רפואית תסייע לכם להפיק את המרב מהצגת המוצר או השירות שלכם, תוך מקסום סיכוייכם לזכות בהבנת קהל היעד ואהדתו. שימוש בכלי זה, הכולל בדרך כלל תסריט מובנה ומותאם, גרפיקה מתוחכמת באיכות גבוהה ואפקטים מיוחדים ומעניינים, יבטיח לכם שביית עיני הקהל וריכוזו. תוכלו באמצעותו להעביר את המסר הנדרש במהירות רבה, וכן ברמת דיוק גבוהה. יחד עם זאת יודגש, שעל מנת להעניק לסרטון אנימציה רפואית את מקסימום היתרונות מהם יכול הוא ליהנות, ראוי שיעשה על ידי, או לפחות בליווי, חברה המתמחה בתחום, דוגמת Virtual-Point.
מהן יתרונותיה של האנימציה הרפואית?
אחד המאפיינים העיקריים של תחום הרפואה, הוא העיסוק באורגניזמים, איברים ומוצרים הפועלים על דרך הכלל בתוך גוף האדם, ועל כן לא ניתן לראותם. אנימציות מהסוג דנן, מאפשרות למציג לחשוף בפני קהל היעד את אלו, בין אם בצורתם המקורית, ובין אם תוך שימוש בדמויות דמיוניות. זאת, תוך הצגת המוצר והשפעתו על גוף האדם בתלת מימד, באופן מרשים, נוח ופשוט יותר להבנה, בהשוואה למצגים דו ממדיים או הסברים מילוליים בלבד. חשוב לזכור כי אנימציה רפואית נועדה לדמות תהליכים ובדיקות שונות תוך שימוש במכשור המתאים, בין אלו נמצא: הצגת מיכשור חדש, תהליכים לא פולשניים, בדיקת גסטרוסקופיה ועוד ועוד. קיימים כמובן יתרונות רבים נוספים, אך גם ללא הצגתם ניתן בנקל להבין שהצגה או הדרכה ברמה גבוהה יותר, תושג על ידי אנימציה רפואית.