סרטי תדמית הם הסרטים שיקבעו במידה רבה האם המוצר או השירות של החברה שלכם תימכר או שהחברה שלכם תזכה לאותו מיתוג בו אתם מעוניינים אל מול המתחרים שלה. מאמר זה יפרט מהם סרטי תדמית וכיצד נעשה התהליך של הפקת סרטי תדמית.
מהו סרט תדמיתי?
המטרה העיקרית של הפקת סרטי תדמית היא יצירת משוב ומיתוג חיובי ומסקרן עבור חברה, שירות או מוצר. סרטון תדמיתי תמיד יכלול מסר שיווקי ברור. פעמים רבות פונים אל חברה מקצועית למטרת הפקה של סרטי תדמית על מנת לגייס משקיעים לפרויקט או פיתוח של מוצר מסוים. יש מצבים בהם מעוניינים בסרטון תדמיתי שיעזור בכל הקשור אל קידום מכירתי של מוצר או שירות חדש של החברה ופעמים רבות מעוניינים בסרט הדרכה תדמיתי שיעזור לקהל יעד מסוים להבין אודות המוצר או תהליך מסוים בצורה הברורה ביותר וישמש גם לפרסום של המוצר וליתרון של החברה שהוציאה את הסרט על מתחריה. בכדי לזכות בסרטון מקצועי ומסקרן יש לפנות אל חברה מקצועית ובעלת וותק של שנים במיזמים שונים שבתחום, אם מדובר על סרטי תדמית שכוללים הדמיות תלת מימד, אנימציה ועוד. יש לוודא שמדובר על חברה שיכולה להבטיח ללקוחותיה את אותה תוצאה מוצלחת בה הם מעוניינים.
הפקת סרטי תדמית- שלבים
הפקת סרטי תדמית חייבת להיעשות על ידי מקצוענים. ההפקה תיקבע במידה רבה האם אותו מוצר או שירות שעליו עשו את הסרטון יצליח בשוק אליו הוא משתייך. סרט תדמיתי הוא זה שיטמיע את המוצר או השירות בצורה הנכונה ביותר. הסרט חייב לשכנע במסר השיווקי שלו וליצור הנעה לפעולה מצידו של הצופה בו.
- אפיון ראשוני- הדבר הראשון הוא לברר מה המטרה של הלקוח ובהתאם תהיה המטרה של הסרטון. יש לאפיין את הצרכים של הלקוח, קהל היעד של הסרט והדברים שחשוב ללקוח שיופיעו בתסריט.
- איסוף חומרים- החברה תאסוף את כל חומרי הגלם וקבצים גרפיים שונים שיכולים לעזור בהכנת הסרט.
- קונספט- יוחלט על הקונספט המתאים ביותר לסרטון התדמית המיועד. המטרה היא בידול של החברה או המוצר משאר החברות/מוצרים שעוסקים באותו תחום או פותחו למטרה דומה.
- יישום- הכנת הסרט והתאמתו לצפייה בפורמטים שונים.
לסיכום, הפקתם של סרטי תדמית מחייבים מקצועיות שמומחים בתחום. יש לקחת בחשבון שתוצאה מוצלחת תשפיע באופן ישיר על הצלחתה של החברה/המוצר/השירות ולכן יש לבחור בחברה המקצועית ביותר.