שנים עסקתם בתחום הרפואה, וכל העת תרתם אחר רעיונות ואפשרויות לשפר אותו ולהקל על מטפלים ומטופלים במגוון דרכים. לבסוף צץ במוחכם הרעיון הזה, שהניב, לאחר עבודה קשה ומאומצת, את המוצר לו ייחלתם. עכשיו רק נשאר לכם להטמיע אותו בהצלחה ובאופן נרחב בקרב לקוחות, כמו גם להמשיך ולעניין משקיעים פוטנציאליים.
כיצד מבצעים הפקת סרטי תדמית רפואיים באופן נכון, כך שישיגו מטרתם?
להבדיל מפרסומות בהם תצפו בטלוויזיה, סרט תדמיתי הוא העברת מסר אשר נדרשת על ידי הלקוח ועל ידי משקיעים פוטנציאלים. זוהי אמנם נקודה לטובתכם, המציגים ומפתחי המוצר, אך עדיין יש להפיקו בצורה נכונה, על מנת למקסם את סיכויי הצלחתו. ראשית, וודאו כי התסריט עליו עמלתם מותאם למוצר עליו הוא מבוסס, כמו גם לקהל היעד מולו יוצג הסרטון. הפקת סרטי תדמית רפואיים עבור לקוחות למשל, תהיה שונה מאלו שיופקו עבור משקיעים. שנית, שלבו בסרטון סאונד מוזיקאלי, אשר יתרום ליצירת האווירה הרצויה במהלך ההצגה. שילוב קטעי קריינות הכוללים הסברים גם הוא הכרחי לרוב, לשם הפשטת העברת המסר והבהרתו. בנוסף, שימו דגש רב על עריכה נכונה ומעניינת, אשר תכלול אפקטים מיוחדים (אך לא מוגזמים) ותתבצע בזמן הפקת סרטי תדמית רפואיים. ודאו כי הסרט פשוט וקל להבנה, וכן שאינו עולה על מספר דקות.
כמה זמן לוקח להפיק סרטי תדמית, ואל מי כדאי לפנות לשם כך?
זמן ההפקה של סרטי תדמית משתנה בהתאם לדרישות מי שעתיד להציגו ותלוי באדם או בחברה שנשכרה על מנת להפיקו. ככל שהסרטון יכלול תוכן מסובך יותר למשל, יהיה ארוך יותר וידרוש עריכה מורכבת יותר, כך יתארך זמן הפקתו. התהליך יכול לנוע בין מספר שבועות למספר חודשים. חברות הפועלות כיום בשוק, מציעות לוחות זמנים שונים עבור הפקת סרטי תדמית רפואיים המוזמנים מהן. חברה דוגמת Virtual-Point, תוכל לעשות זאת באופן יעיל, אשר יזרז את סיום העבודה, לאור מומחיותה בספירה הרפואית, ניסיונה רב השנים בתחום הפקת האנימציות והסרטונים ובזכות התוכנות המתקדמות בהן היא משתמשת וכוח האדם המקצועי שמעסיקה.