בין אם פיתחתם מוצר רפואי חדש ומקורי, ובין אם אתם עוד בשלבי הפיתוח, מבט לעתיד יבהיר לכם כי העבודה על המוצר עצמו אינה סוף הסיפור. בכדי להטמיעו בשוק בצורה נכונה, כמו גם על מנת לגייס כספים ומוסדות הדרושים לייצורו, דרושה הצגתו בצורה מעניינת, מושכת המשכנעת. זהו התפקיד של סרטי התדמית.
הפקת סרטי תדמית והתפקידים שהללו משרתים
לשכנע – זו אחת ממילות המפתח בתהליך השיווק של מוצרים ושירותים. בשלב הראשון של פיתוחם, יהיה עליכם, אם ברצונכם לקדם את הרעיון כמובן, לשכנע משקיעים פוטנציאלים שיתרמו כסף לפרויקט מהונם האישי, כדי שזה יוכל להתפתח ולגדול. אין זה סוד, שלהוציא כסף מאדם בעזרת מילים בלבד זו אינה משימה פשוטה. התפקיד של הפקת סרטוני תדמית ייעודיים הוא להקל עליכם, כמפתחים ויזמים, לעשות זאת. אופיים האינטגרטיבי והמרשים נועד לתפוס את עין הצופה, ולעורר בו עניין וסקרנות ראשוניים. לאחר השגת אלו, תהיה הדרך לשכנוע פתוחה ומהירה יותר. תהליך דומה צריך להיות מוכוון כלפי קהל היעד של המוצר החדש. עליכם להחדיר בו את הרצון לרכוש את האחרון ולהשתמש בו, ואף את המחשבה כי יתקשה לנהל חייו בלעדיו. גם פה נכנסת הפקת סרטוני התדמית לפעולה. יצירת קטע וידאו או אנימציה, אשר מציגים את המוצר או השירות באופן ויזואלי מושך, מחדירים בלקוחות את הרצונות והמחשבות הרצויים לכם, היזמים. חשוב לדעת כי סרטי תדמית הם כלי נהדר בעבור מיתוג לעסקים. חברות רבות ובכל התחומים מפיקות סרטי תדמית בכדי להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר.
כיצד בוחרים את החברה שתפיק עבורכם סרטי תדמית?
ובכן בשלב הראשון, כדאי לעלעל ברשת האינטרנט, על מנת לבחון את האופציות הפתוחות בפניכם. חברות רבות כיום עוסקות בהפקת סרטי תדמית ואנימציות, והבחירה ביניהן אינה פשוטה. דלו מהן מידע אודות המחירים אותם דורשות ועל הכלול בהם, כמו גם על משך זמן העבודה ועל מידת השיתוף שלכם בתהליך. מובן שככל שתהיו מעורבים יותר, כך סביר יותר שהתוצר יהיה לשביעות רצונכם. לבסוף, שאפו לשכור שירותיה של חברה בעלת נגיעה לתחום בו עוסק המוצר. אם מדובר בספירה הרפואית למשל, חכם יהיה לפנות לחברה כגון Virtual-Point, אשר רכשה ניסיון וידע רב בתחום הפקת סרטי תדמית עבור מוצרים ופרוצדורות רפואיות.