בעולם של היום, כל מוצר, חדש כישן, כמו גם החברה שפיתחה אותו, צריכים לשמור על תדמית מסוימת שנקבעה מראש. זאת, לשם שימור קהל הלקוחות והמשתמשים המרוצים וכן למען רכישת לקוחות חדשים וקבועים. אז איך, בעולם הרפואי, מפתחים את התדמית שרציתם ושומרים עליה לאורך זמן?
סרטון תדמית רפואי הוא כלי יעיל ליצירתה, הפצתה ושימורה
אין להמעיט בחשיבותה של תדמית בעולם העסקי. לעיתים רבות, יכולה היא להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון, בין התפתחות להידרדרות. התדמית היא הדרך בה רואים הלקוחות את החברה ואת המוצר אותו היא מספקת. אם יהיו מרוצים ממנה, ימשיכו להשתמש בשירותי החברה בקביעות ואף ימליצו עליה לאחרים. אחת הדרכים היעילות ביותר הקיימות כיום להפצת והנחלת תדמיות רצויות בתחום הרפואה, היא באמצעות סרטון תדמית רפואי. מדובר על מצג ויזואלי הנמשך מספר דקות (לא יותר), אשר בדרך כלל יכיר לקהל היעד את החברה, את ה'אני מאמין' שלה, את המוצר המיוצר והנמכר על ידיה ואת ייעודו. יודגש, כי התדמית הרצויה עבור כל חברה ומוצר משתנה, והיא פרי תהליך מחשבתי ממושך ומושקע. ראוי לעצבה בחוכמה, ולוודא שהכלי בו משמשים למען הפצתה ידייק וישיג את מטרתו. סרטון תדמית רפואי מאפשר יצירתיות ללא גבול כמעט, תוך שילוב מידע אינפורמטיבי, הומור, סאונד וקריינות ואפקטים מיוחדים שונים. העניין והסקרנות שהוא מעורר, מאפשרים להטמיע את התדמית הרצויה בקהל היעד.
אל מי פונים בכדי להפיק סרטוני תדמית רפואיים?
ובכן, קיימות חברות רבות בשוק הישראלי והבינלאומי, אשר עוסקות זה שנים רבות בהפקה ועריכה של סרטונים ואנימציות מהסוג דנן. יחד עם זאת, ראוי שתבחרו את החברה שאת שירותיה תשכרו בחוכמה. אם בתחום הרפואה עסקינן, חברה כמו Virtual-Point תהיה עדיפה על חברות אחרות. זאת מפאת התמחותה וניסיונה הרב בהפקת סרטונים מכל סוג שהוא, עבור הספירה הרפואית. נגיעת החברה המפיקה סרטון תדמית רפואי לתחום זה חשובה מעין כמוה, ותשפיע על הזמן שיושקע, הן בהבנת רצונותיכם והן בהיכרות עם המוצר פרי עמלכם, כמו גם על הדיוק המדעי שיאפיין את הסרטון עצמו.